Tankar kring tid

För tio år sedan: Skulle jag börja i ettan till hösten.

För fem år sedan: Började jag på Kunskapsskolan.. och lärde mig ta ansvar?

För tre år sedan: Var hästarna fortfarande det enda jag brydde mig om.

För ett år sedan: Grät jag på skolavslutningen för att jag skulle sakna skolan så mycket.. eller var jag bara extremt glad över att få sluta nian?

För tre månader sedan: Fyllde jag 17 år.

Igår: Såg jag tre filmer i streck och började sen inse att jag blivit magsjuk.

Idag: Har jag sett en film och knappt kunnat äta någonting.

Imorrn: Ska jag kanske se en film, och äta ännu mindre..?

Om ett år: Är jag förhoppningsvis inte magsjuk och har förhoppningsvis inte lika mycket att göra som jag har nu.

Och med de positiva orden sätter jag på en film till.

Niffe

Kommentarer
Postat av: Martina

svar: ja eller hur! Ja har typ fått men för livet.. Hahaha ;)

2008-05-20 @ 15:56:40
Postat av: alexandra

jag får testa =)

2008-05-21 @ 18:18:27
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tack så mycket =) glad jag blir när mitt skriveri uppskattas.

Usch för att vara magsjuk, hoppas du mår bättre snart!

2008-05-21 @ 18:20:06
URL: http://tgif.blogg.se/

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0