Tankar kring tid bland hästarna

För tio år sedan: Sju år, antagligen var jag på väg ut på ängen på den bråkiga lilla Ior och flög av stup i kvarten (var det inte då jag bröt nyckelbenet?).

För fem år sedan: Sålde Mitch och köpte Killen, ett år av framgång i de längre klasserna.

För tre år sedan: Den här sommaren kom vi hem från Tyskland två d-ponnyer rikare. Tro mig när jag säger att det var här som Solo-projektet startade.

För ett år sedan: Började min häst-tid och jag gud så mycket beröm jag har fått! Trots det var jag på väg att sluta i höstas.

För tre månader sedan: Ville jag verkligen inte rida i laget.

Igår: Vilade Clabbe pga Dalahoppet.

Idag: Vilar min häst igen för att jag är magsjuk.

Imorrn: Ska jag försöka få min syster att träna honom.

Om ett år: Är jag med i spetsgruppen för J och YR.

Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0