Poolen öppnar snaart

Nu börjar det här skrivandet nästan gå över styr men jag har bara en sak till att berätta.

Jag frågade pappa om vi ska öppna poolen snart igen och vet ni vad han svarade? Nej det kan ni ju såklart inte veta.. han sa att den säkert kommer kunna badas i efter helgen! Fatta vad skönt att bara kunna dyka i en sån här varm dag och bara flyta omkring. Längtar så!

Sen är det ju min pappa jag snackar om och när han säger en tid (eller en dag) så betyder det alltid mycket senare än vad han sagt.. Phia vet vad jag menar. Men jag ska vara på honom lite så ska det nog bli klart till nästa helg iaf.

Niffe

Kommentarer
Postat av: malin (:

hehe visst är det! underbart! kan dock berätta att jag låg ute i en halvtimma, sedan svettades jag ihjäl unefär. sitter hr och svalkar mig coh ska ut om 2-3 minuter igen :) haha, jag har redan brännt mig. aooo!!

2008-05-24 @ 13:07:54
URL: http://maalle.blogg.se/
Postat av: malin(:

hehe ah, men gud vad bra för då kommer du inte kunna bränna dig lika lätt. :) och så kommer du bli grymt mkt brunare mkt snabbare än oss alla andra ;9

2008-05-24 @ 13:41:20
URL: http://maalle.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt!!

Tack för din kommentar! ;)

Have a nice day :D

2008-05-24 @ 14:42:30
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Sophia

Haha din pappa asså ;) klockren. Men fan va skönt med poolen, då kan man ju bara ligga och glassa när sommaren kommer ^^

2008-05-24 @ 18:33:29

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0