.. och detta var valborg.

Valborg blev inget valborg trots allt. Jag tog mitt förnuft till fånga och var med på träningen istället och tjänade lite cash nu idag också. Tråkigt såklart, var flera som hörde av sig och undrade vad jag skulle göra (love åt er <3) och så, men vafan, det kommer fler valborgar. Och det kommer fler kvällar.

Mot oddsen hade jag ganska kul ändå faktiskt, jag och Frida hade kul. Vi möttes upp i medis och skulle köpa lite mat på donken åt en kompis till henne som jobbade där i närheten, och jag svär, jag har aldrig haft så kul på donken (bortsett från den gången med Jess och Phia kanske.. ^^)! Det var en ny kille, med handledare, i kassan som skulle ta emot våran beställning, som var så seeg! Och inte bara seg, handledarn visade honom hur man packade ner sakerna i påsen, hur man öppnade påsen och hur man tryckte ner läsken i hållaren. Har aldrig varit med om något liknande, och tro mig, vi försökte hålla minen båda två först men till slut gick det inte.. vi skrattade så vi grät! Han tog det rätt bra som tur var.

Efter det lilla besöket stannade vi till på en sushibar och jag köpte middag, sen vidare till den där tattostudion som tydligen skulle tatuera pers under 18 år. Det visade sig dessvärre att de inte gjorde det.. bara att fortsätta leta.

Sen fick jag, av Pontus (tränarn), uppgiften att medicinera en av hans hästar... och tro mig, det var inte en trevlig uppgift. Pollen har nämligen en bakterie i ögat som har börjat äta ur ögat. Nej jag hade inte behövt skriva det, men då förstår ni vad jag hade ansvar för. Och vet ni vad min uppgift i det där var? Jo att spruta in fyra olika medel i det där ögat! Som tur var inte direkt i ögat, men det var nog med att spruta in det i en slang, för den var insatt i ögat. Till råga på allt skulle jag göra det kl. 22, 24 och 06.. härliga tider!

Slut snackat om det, jag ryser fan när jag börjar tänka på hur det ser ut. Men ja, så såg min valborg ut iaf. Hoppas ni hade det trevligt.

XOXO (Gud vad jag längtar efter nästa Gossip Girl!)

Niffe

Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0