Mycket i helgen

Det är en jekla massa saker som ska göras i helgen helt plötsligt. För att svara på Jess kommentar så  ja, jag har hittat en tatuerare nu :D Eller kanske.. för att dra hela historien så gick jag in på eniro och sökte på tatuerare i Stockholm, ringde till alla 13 (?) jag hittade men alla sa att de inte tatuerade personer under 18 år. Alla förutom en, stället i Södertälje som tatuerade när man var 17½ år. Jag snackade iaf med en kille där och han sa att jag skulle komma in någon dag i veckan med en av mina föräldrar så skulle han snacka med den. Föräldern alltså...

Tillbaka till ämnet.. det blev alltså ytterligare en sak som jag ska göra i helgen, besöka tatueraren. För grejen är att jag ska jobba både lördag och söndag, fota bilder till stallets hemsida, vara barnvakt åt Stella och Diesel och så planerar jag att gå på endagsfestivalen i Kärrtorp på lördag. Vilka vill följa med mig dit förresten?

Känner på mig att det inte kommer bli något fotande (iaf inte alla bilder) och festivalen blir väl kanske också svårt med hundarna och om jag ska jobba på söndag.. men ingenting är omöjligt! Återkommer om det när jag vet hur det blir.

Niffe


Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0