Med Jess

Har precis kommit hem efter att ha tillbringat några timmar med Jessica Gustavsson. Vi var runt lite i my hood och fikade och schoppa lite. Jag köpte bl a en supersöt topp och en piercingstav med stålmannenmärket på, najs najs.

Jag kan också konstatera att Jess inte var speciellt bra på att hålla mig ifrån att handla.. men det gör inget, det blev fina och små grejer.

Ja, det var väl inte så mycket mer att säga om det egentligen. Ska börja plugga nu efter att jag har planterat om mina blommor, kommer väl upp en bild när det är klart.

Till then, peace.

Niffe


Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha lol. Du skulle ju inte handla något ;) du asså

2008-05-12 @ 17:31:38

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0