Laddat inför ESC

Varje år som ESC-finalen har varit har jag missat hälften och somnat innan alla länder har fått gett sina poäng. För varje år har jag varit och tävlat just den helgen som finalen har varit, och då har det antingen varit sena tävlingar eller något som strular med TVn.. ni vet, nånting. 

Det här året är det inga tävlingar däremot så gissa om jag har laddat!? Jag har suttit i soffan sen fem! Visserligen med datan, men ändå.

Nördvarning på mig men det är ju trots allt lite heligt. Och det här året ska jag försöka hålla ögonen öppna till slutet :]

Niffe


Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha det var ju ingenting. Fatta vad "fotbollsnördarna" i skolan har laddat inför ESC hela veckan ;) de har lyssnat på alla låtarna 24/7 och snackat om dom hela tiden nästan ^^ Men som sagt, det är ju trots allt en tradition :)

2008-05-24 @ 23:11:30
Postat av: Elin

Lycka till ;) håller själv på o kollar nu... vet inte hur länge jag orkar, börjar jobba 06.00 imorn o ska sova i vardagsrummet som just nu intas av 4 pers som definitivt kommer se klart tävlingen :S



<3<3

2008-05-24 @ 23:48:38
Postat av: Niffe

Haha är de sant? Vilka nördar! :]



Nej stackars dig! Det är verkligen jobbigt när man inte kan gå o lägga sig för att nån annan är där o man liksom inte vill säga åt den att flytta på sig.. hoppas du fick sova lite iaf :)

2008-05-25 @ 17:53:59
URL: http://niiffes.blogg.se/

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0