Kvällen på Sjöbacka

Ja nu sitter jag här, i soffan. Det är soligt ute, bara fåglarna som sjunger lite och två hundar som ligger bredvid mig. Mysigt? Självklart. Men jag har sån jevla panik. Det är två veckor kvar i skolan och jag har två tentor på måndag och tre saker att lämna in nästa vecka. Så det blir ingen lugn kväll för mig, det blir en pain in the ass-kväll.

Att göra ikväll:

  • Skriva spanska steg 5 och 10 på svenska, försöka översätta.
  • Skriva talet i engelska.
  • Kolla vad målen för Nk-provet är, börja plugga.

Hoppas att ni kan ha det mysigt denna fina kväll iaf.

Niffe


Kommentarer
Postat av: cassandra

Hej! Tack för kommentaren. Haha mm Bert är kul. Går du i KSAB gymnasiet i globen! jag går sista året i KSAB enskede - sockenplan

2008-05-23 @ 20:13:54
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kan trösta dig med att jag me har massa trist skolarbete nu innan sommarlovet... haha lärarna tror liksom inte att man har ett liv... KRAM

2008-05-23 @ 21:51:36
URL: http://humanistensofia.blogg.se/

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0