Helgen tävlingar

Högbotävlingarna var i helgen och jag var där (tro det eller ej..). Det gick väl sådär, inga placeringar men det känns som vi är på väg till riktig toppform nu alltså! Skriver klass för klass här under, det blir lättast så.

Fredag, 130: 0 fel, bra runda och bra start på helgen.
Lördag, 135: 8 fel, första rivningen låg han lite för mycket i handen och andra tog jag in sju på en linje där det var sex.. onödigt.
Söndag, 140: 12 fel (?), helt super runda (skulle nog ha fått en bra placering på den) fram till åttan där jag tog in ett för mycket och han hoppade så jevla mycket att jag höll på att flyga av (precis som jag gjorde på träningen för att par veckor sen nu). Sadelkåpan vek sig så jag fick inte tag på stigbygeln heller men red in i kombinationen iaf, och då rev han både a och b för att jag inte kunde gå med tillräckligt. Himla synd, men det känns bra till Falun som är i helgen.

Så såg min helg ut..

Niffe


Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0