Dalahoppet i Falun

Hemkommen till värmen.. ja nästan! Vi kom till ett regnigt Falun i torsdags och vaknade till snöstorm på fredagen, som höll i sig till lördagen. Idag tyckte vi det var rätt behagligt hela dagen där uppe tills vi satte oss i bilen och såg att det var sex grader ute.. antingen hade det alltså varit jevligt kallt de andra dagarna eller så är det fel på biltermometern.

Trots ovädret gick det bra helgen igenom, placeringar i alla klasser förutom sista. Jag gör som jag brukar..

Fredag, 130: 0 fel, näst intill perfekt runda men fick order om att ta det lugnt och inte spätta på för mycket. 15:e plats tror jag.
Lördag, 140: 0-4 fel, grunden var super men plockade in ett för mycket till ett räcke i omhoppningen. Skulle ha kommit trea men slutade tio pga det, dumt av mig.
Söndag, 140: 0-8 fel, grund super här med. Första rivningen i omhoppningen berodde på att jag inte kom riktigt rakt in i en kombination och eftersom han hoppar lite åt vänster så fick han därför med sig den bommen. Rev även sista hindret pga att jag plockade in ett för mycket även här, men bra tid var det, slutade på samma sakund som hon som vann gjorde. Om om fanns...

Hoppas ni haft en bra helg, och att ni inte har fått känna på snön igen mitt i maj.

Niffe

Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0