Back in business

Sorry guys, dålig uppdatering.. men jag har ju passat upp på min käraste Mor hela dagen! Nej okej det var lite att ta i, jag kom precis hem och gav henne en bukett blommor. En mycket fin sådan dock.

Men det har varit tajt om tid så det är min ursäkt till att jag inte har skrivit tidigare. Jobbade först mellan sju och fyra, fick sen skynda mig upp till huset och dusha och åkte med tåget tjugo i fem, efter det snabbt iväg till blomsterbutiken och sen hem till mamma (som säkert trodde att jag hade glömt bort mors dag).

Om en timme blir det middag, grillade havsstjärtar (jag vet inte om det är det riktiga namnet men det är vad jag kallar dem.. stora räkor är det) och haloumi med sallad. Asgott!

Vad har ni gjort idag?

Niffe

Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0