and Now it's official

Jag har inte berättat om min hemsida än visst? Då är det verkligen på tiden att jag gör det! Den har funnits sen januari det här året och har hittills fått in 100 besökare. Av de 100 besökarna har 91 kommit nu i maj.. vilket betyder att under de tidigare fyra månaderna besökte 9 personer hemsidan. Starkt jobbat Niffe.. men det går iaf åt rätt håll!

Varför har jag startat en hemsida då? Ja, det märker ni när ni kommer dit så det är ingen idé att jag håller på o förklarar flera ggr. Besök http://josefinemteryd.se och så får ni gärna skriva en liten kommentar om vad ni tycker här i bloggen.

Puss & Kram
Niffe


Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0