Agerar matmor

Nu är jag fullkomligt proppmätt! Lillbrur fick hit en kompis (snubben åkte från Stockholm ända hit till Stälje själv!) så jag gjorde lite pannkakor till de båda, och självklart smakade jag lite också.




Imponerade också stort med att vända pannkakorna i luften! Dock inte för bror och hans kompis, de spelade TV-spel, men jag själv blir alltid lika imponerad av mina talanger. Ehm.

Nu ska jag ner och träna Clabbe. Får väl se om han orkar bära mig med all den här extravikten..

Niffe

Kommentarer
Postat av: k.l.e.m

mums

2008-05-26 @ 23:09:07
URL: http://resegruppen.blogg.se/

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0