Helgen

Min helg började med en bussresa, och med tanke på att jag hatar att åka buss och att den dessutom var full så var det helt okej. Träffade Elin, Jenny och Sebbe för första gången på länge, och så Phia som jag inte träffat på.. några timmar. Helt okej kväll.. detaljer tas som aldrig inte här (eller.. alltid inte här? ..hm). Aina kom förresten, men de var nog rätt snälla verkade det som.

Min snälla pappa kom och hämtade mig halv två (då också Jocke och Fille fick för sig att de skulle följa med mig till stälje..?), sen upp halv sju på lördagen för att åka och hoppa första omgången hemma. Gick inge bra så det finns inte så mycket mer att säga om det. Tur att det är två omgångar kvar.

Så mycket mer hände inte, kollade på melodifestivalen såklart och det var väl rätt okej att Perrelli vann. Jag håller fortfarande fast vid att Amy Diamond skulle ha passat i finalen, men tydligen var jag en av få eftersom varken juryn eller folket gav henne spec mkt poäng.. men jag menar, 15 år och en bra melodifestivalen-låt? Well, better luck next time.

Och så till er.. Phia, börja skriv i bloggen igen! Jessica, krya på dig gumman, syns imorrn :) Elin, Amanda, Jenny och ni underbara.. måste ses snart och genomföra fikan. Mycket att snacka om.

Niffe

    


Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0