Bloggen är som ett svart hål.

En ganska trevlig måndag det här faktiskt. Om man bortser från vädret. Började dock med att försova mig, men det var ändå ingen lektion i tema (var det ws istället kanske?) märkte jag. Helt okej lunch, aschill idrott på em, sen ut till stälje, åka tillbaka.. hämta ut kläder från posten, gå förbi frisörn, laga mat åt mig och Vicke.. och sen bara ta det lugnt. Skulle ha pluggat men orkade inte så jag fixade designen lite på bloggen istället, vad tycker ni?

La över några låtar på mobben också. Så skönt med större minneskort! Fattar inte hur jag kunder klara mig på 128 mb, eller vad det var, förut. Kommer få comviq snart också kan jag väl passa på att säga.. men säger till när det är klart.

Ehm.. ja. Så var min dag. Börjar känna mig lite som ett av de där riktiga offrena som skriver bara för skrivandets skull, som skriver helt onödiga saker, som skriver om vad de har gjort varje dag. Bloggar är nästan som svarta hål, de suger åt sig saker (läsare) men man vet inte riktigt vad som finns där bakom. Även om man inte är speciellt intresserad av att läsa om andras dagar hit och dit så göra man det. Även om sakerna inte åker in självmant så gör de det.
   Det är nog bäst om jag slutar skriva. Jag själv börjar bli förvirrad av det jag skriver, så jag tycker nästan lite synd om er andra som läser.

 

Ser ni likheten? x)

Niffe

Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0