Back from SA

Hemkommen från Sydafrika och sitter nu i skolan. Back to reality. Det var helt jevla underbart i Afrika, verkligen. Vi såg allt möjligt (pingviner bl a :S), det var varmt som fan, och det skönaste; inga kåta turkar. 12 dagar i heaven .. typ. Bilder kommer upp så snart jag hittat en sladd att ta över bilderna med.

Men som sagt, nu är jag tillbaka i skolan och vilken jevla ångest! Tro mig, jag har saknat folket som fAn, men det är en del som ska göras och skickas in... och biologiprov på måndag är det också. Härligt.

Trots det, fy fan vad skönt och träffa alla igen. 12 dagar 24 timmar om dygnet tillsammans med familjen är lite för mycket så jag kan ju säga att jag saknat er <3 Men nu är jag hemma iaf, så nu får vi börja planerat lite för födelsedagarna, Jess o A : ]

Niffe

Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0