Vinsten gav förstasidan

Jag tävlade i Södertälje (hemmabanan med andra ord) i lördags. Derby var det, vilket innebär att det är längre banor och fasta hinder tillagt. För att dra en lång och krävande ritt kort, vi vann. Jag och Clabbe. Och för att citera pappa, "som alla hade förväntat sig".. nej men det var inte många med och så.

Förutom att fira det med att jag fick vara med på Södertäljes länstidnings förstasida kan jag också stolt säga att Emeli fortfarande inte har slagit mig på någon tävling.

Nu är det paus från tävlingar en vecka och så åker vi till Sundsvall v. 26 (?) och efter det har Clabbe vila i en vecka! Fritt fram för fest hela nätterna alltså. Får bli snack om det bruders.

Niffe


Kommentarer
Postat av: Marre

Vilka fler ska till sundsvall ? :)

2008-06-18 @ 00:17:20
Postat av: Niffe

Emeli och Malin ska dit iaf, vet inte hur det är med Pontus än.. ska du åka dit?

2008-06-19 @ 19:21:09
URL: http://niiffes.blogg.se/
Postat av: Marre

Kanske ska dit på fredagen och hoppa. Men vet inte än. Annars blir det bara som publik på söndag. :)

2008-06-20 @ 21:17:02
Postat av: Niffe

Okej men va trevligt, vi kommer dit på torsdagen så då lär vi ju ses :)

2008-06-21 @ 12:27:58
URL: http://niiffes.blogg.se/
Postat av: Marre

Ja de lä'r ju bli så :D

2008-06-21 @ 16:17:22

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0