Vem försöker jag lura?

Jag är en riktigt bloggare, det är nog bara att inse. Vadå gå och sova? Det räckte med att jag satte mig vid datan så loggade jag in på bloggen och att då gå och lägga sig med att bara ett gonatt efter att inte ha skrivit på tre dagar.. nej jag har ett beroende.

Så innan jag ska sova måste jag berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna.

I söndags kom första omgångens kursare och boxarna som de skulle stå i var inte klara, så vi jobbade flera timmar i streck utan varken mat eller vatten! Nej drack gjorde vi men förutom frukost blev det ingen mat fören fyra ungefär (om man bortser från gravida Jenny och Chefen, Pontus..). På kvällen där trimmade vi i två timmar också ni förstår nog att jag var lite trött när jag kom upp till huset den dagen.

I Måndags hade jag tänkt ta sovmorgon men tvingades upp åtta för att plocka ur nåra grejer från lastbilen och sladda ridhuset. Men då kunde jag ju gå upp och sova efter det? Nej, då skulle jag hjälpa till i stallet också.

Måndagen blev inte mycket roligare än så, så vi hoppar till tisdagen. Igår. Sovmorgon? Nej, gick upp kvart över sju för att sladda ridhuset. Sen iväg med Malin till Fridas avslutning (träffade alla gamla lärare och Amanda) och efter det till Ikea. Köpte en tavla man sätter in foton i och hade tänkt sätta några jag själv fotat ,men dampade ur ordentligt när den gick sönder lagom till att jag klev innanför dörren. Lucky me.

Ja, kort blev det men nu vet ni vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Ska in till mamma och fika imorgon med Elin och ev. Amanda och Phia. Ska smsa er darlings men vill inte väcka er ifall ni sover : ) Ska också vara barnvakt åt Picke imorgon men det räcker nog med att jag lagar mat åt honom.

Talk to you later (earlier?)
Niffe

Kommentarer
Postat av: HattieReyes26

It can be really hard to accomplish hot example of thesis connecting with this topic by your own! My advice is to detect the professional <a href="http://primethesis.com">dissertation writing</a> services and other way, you can to buy a thesis at <a href="http://primethesis.com">thesis writing</a> services.

2012-06-18 @ 11:56:55
URL: http://primethesis.com
Postat av: dissertation writing

In the difficult steps to the academic grade students should purchase thesis title connecting with this topic at thesis writing or buy dissertation (primedissertations.com) service.

2012-06-21 @ 23:42:56
URL: http://primedissertations.com
Postat av: Want to Write My Essay

Do you have academic papers writing complications? Hesitate no more and buy writing services bestcustompapers.com, just because this is good solution.

2012-07-23 @ 05:52:10
URL: http://bestcustompapers.com
Postat av: paper services

Visit this link so that you would get good cheap papers and make the best of our splendid firm when it comes to excellent assignment writing services.

2012-08-04 @ 19:48:04
URL: http://essaysservice.com

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0