Sent inlägg

Just igår när jag inte hade datan så kom jag på en massa saker att skriva. Bl a:

Jag är klar med allt i skolan och det känns som den där paniken som jag har haft under några veckor har släppt ordentligt nu, grymt skönt!

Mina blommor har dött, de har inte blivit vattnade när jag har varit borta.

Jag har sytt om min blommiga klänning från Ellos, lägger in bild på den senare.

Var på grönan igår med Öppet husarna, trevligt förutom att jag inte kunde göra nånting pga nacken. + att det var en brud som sköts ur en kanon 35 m! Crazy woman.

Åtta kilometer blev det i kvällsvärmen igår också, härligt.

Niffe


Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0