Lördagskvällen

Efter derbyt i lördags åkte jag in för att träffa Elsk Pelsk och Phisen, som de nu för tiden heter på min mobil. Från början var det tanken att vi skulle åka till Tanto med Phias Martinas kompisar men det blev till slut en försening av mig och Elin till Medis istället, för att promenera i stan. Som om inte jag och Elin hade fått nog av det sen i onsdags. Blev inte så långvarigt däremot eftersom vi kom så sent.. förlåt för det folk.

Kort efter att de andra hade åkt kontaktade jag Anton och Jocke och efter mycket om och men och hit och dit var jag och Elin på väg till Årsta. Där blev vi grundlurade av Antons kortlek (eller Anton med kortlek?) och.. ja det var det. Det hände inte så mycket där men mina fötter var ganska glada över att inte behöva promenera ännu en lång natt i stan. Trevligt att träffa dem igen också.

Måste också berätta att det här var första natten som Mor min (hon heter faktiskt så på min mobil också) inte upprört ringde och beordrade mig hem. Kändes skönt att kunna slappna av lite, och var ändå hemma vid halv tre.

Niffe

Kommentarer
Postat av: Barbra24Davidson

There're lots of bad issues in the web. Nevertheless, you need to keep away from these stuff. Moreover, you have to be extra meticulous when <a href="http://www.primewritings.com/buy-research-paper.php">buy research paper</a>. You should get that you can't be taken using plagiarized papers. Thence, generally attempt to look for trustworthy research papers provider.

2012-02-01 @ 04:42:26
URL: http://www.primewritings.com
Postat av: custom dissertation

How could that be that you receive really a lot hot knowledge about this post? Simply the experienced dissertations writers get know the way to finish a kind great custom thesis or dissertations.

2012-06-19 @ 20:44:05
URL: http://topdissertations.com

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0