Kungsgatan för mig själv!

Det är officiellt, jag har Kungsgatan för mig själv! Okej, det är inte hela Kungsgatan och okej, det kommer inte bli någon röjfest för det.. men mamma & co är borta med båten i två fucking veckor! Ta fram anteckningsblocket och börja anteckna, här ska planeras.

Till att börja med, det kommer som sagt inte bli någon röjfest. Det dels för att jag är rädd om lägenheten och dels för att vi skulle bli rapporterade av Bajs-Bosse som är ordförande i föreningen och av nån anledning alltid är hemma. Jag vill bara säga det så att ingen får för sig att hitta på hyss.. eller ta med oinbjudna gäster.

Rent krasst kommer vi inte kunna vara så många och inte spela så fantastiskt hög musik och vara lugna när vi går mellan porten och lägenhetsporten. Vi kommer kunna äta ihop i princip. Det låter inte så bra längre som det gjorde i början, det där med Kungsgatan för mig själv, eller hur? Men vet ni? Vi har varandra och vi har jevligt kul ihop eller hur?!

Dag och tid och allt sånt kan vi väl ta mellan varandra. Vi gör ett försök iaf tycker jag : )

Niffe


Kommentarer
Postat av: Amanda

myspys! ar ju pa Mallis nu, men kommer hem pa onsdag till mobilen & allt, sa da far vi horas! :)

2008-06-21 @ 21:15:00
URL: http://justme91.blogg.se/
Postat av: Sophia

Löövley :D fett kul att ses igen <33

2008-06-22 @ 18:45:18

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0