Klippning av skåp

I fem dagar har mina nycklar varit borta nu så jag måste klippa upp mitt skåp. Det jobbiga är bara att låset är lite speciellt för min bonuspappa så jag vill verkligen inte göra det, men det här är sista dagen jag är i skolan så jag måste.

Måste för övrigt verkligen hitta nycklarna, jag har både hemnycklar och moppenycklar på den ringen. Dessutom vet jag inte var reservnyckeln är till moppen så hittar jag den inte så måste vi byta ut hela låset på moppen. Fantastiskt. Det blir till att leta ordentligt när jag kommer hem.

Niffe


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Haha tack så mycket!

Vad händer idag då? :)

2008-06-03 @ 14:44:22
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: emma

att tappa bort nycklarna är det värsta som finns. man är orolig hela tiden.

hoppas du hittar dom!

2008-06-03 @ 15:45:11
URL: http://sportlikealife.webblogg.se/
Postat av: Jenny

tråkigt hure du :p jag som e så slarvig har faktisr alldrig behövd knäpp upp ett skop men jag måste faktist leta efter mina skop nyklar nu kom jag på :P...

2008-06-03 @ 18:10:19

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0