Helgen i Sundsvall

Kom hem från Sundsvall igår natt och här kommer reeesultaten:

Fredag, 135: 0-0 fel, femma. Han hoppade super men jag var inte riktigt fullt koncentrerad tror jag.. tryckte av honom stort på flera hinder.
Lördag, 145 (DEBUT!): 5 fel. Fick jättetrångt in i en kombination så då stannade vi.. men jevlar vad han hoppade! Clabbe som kanske skulle gå långsamma 140 hoppningar gick emot oddsen och var inte i ett hinder i 145.
Söndag, 140: 0-4 fel. Skulle ha vunnit om jag inte hade rivit sista hindret. Han kämpade bra däremot med tanke på att han var lite matt sen gårdagen.

Summering: Bra helg i Sundsvall!

Inte en tävling nu fören vecka 31 och då är det på stadion i Stockholm, nära och bra. Rider Drottningens pris där och skulle jag inte komma till final på lördagen hoppar vi UR/J klassen på söndagen istället. Hade gärna ridit båda men det blir för mycket för honom.

Sådär, Jess nu kommer jag inte skriva om mina tävlingar på ett tag ^^

Niffe

Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0