Dö viikänd in Norrköping

Jag vet inte om det ser ut att vara finskspråkig men här kommer i vilket fall rapporten från Norrköping Int. Horse Show, även förkortat NIHS.

Fredag, 135: 0-0, super runda och placerad. Tog det lite lugnt dock eftersom det bara var kval.
Lördag, 140: 8 fel. Kom sju ryttare innan start och hade inte sett banan (man brukar dels gå banan men också börja värma upp 15-17 ryttare innan). Fick göra det bästa av situationen men det resluterade i två ned och gick därför inte vidare till final.
Söndag, 140: Consulation, bra snabb runda fram till sjätte hindret. Vände upp och han hoppade så helvetes mycket att jag flög av.

Resultatmässigt var det inge bra, men som Jenny sa; Clabbe har verkligen (vid 12 år ålder) bestämt sig för att han ska bli höjdhoppare! Och ja det ligger något i det, för han har aldrig vart så fin som han är nu. Dessutom, trots värmen, så har han bara varit svettig under gelépadden efter varje start (vilket inte är så konstigt för den ligger under sadeln o blir rätt varm). Fick precis reda på att vi har kvalat in till Strömsholm nästa helg också, pörfekt.

Niffe

Kommentarer
Postat av: Towe

Tror jag sprang förbi dig på NIHS i helgen, kände igen dig från skolan. Får se om jag ser dig på strömsholm i helgen. Lycka till iallafall!

2008-06-03 @ 23:11:30
URL: http://towiss.blogg.se/

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0