Ny personal på Max Kungsträdgården

Det har kommit ny personal till Max vid Kungsan.. i form av Josefin Emteryd. Yes, jag har fått jobb på Max vid Kungsan! Om det nu var någon som missade det..

Var på intervju idag (som visade sig vara gruppintervju när jag kom dit) och fick jobbet direkt. Känner mig riktigt stolt över mig själv faktiskt. Vet inte riktigt när jag börjar bara, skulle ringa den biträdande restaurangchefen imorgon och berätta vilka dagar jag jobbar i stallet och så.

Träffade för övrigt Phia och Maggan (samt stötte på Patrik och TT) en stund också, trevligt trevligt :)

Niffe

Kommentarer
Postat av: emma: )

Halloj, ;)

Jo, hur gjórde du typ en "egen" design på blogg? O.O

du ser ju med typ.. regnbågen å dina bilder i hjärtat å de, O.O

Tacksam för svar! :)

2008-07-22 @ 11:37:28
URL: http://nemofisk.blogg.se/

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0