Mästare på Kunskapsgymnasiet

Nu sitter jag själv i skolan igen, suck. Men den här gången är det mitt fel (det var det förra gången också iförsej eftersom alla satt där uppe), jag hoppade över provet, och osmart som jag är kommer jag kvart över nio. Provet började tio över och det tar ju ett tag att skriva det, så varför i helvete kommer jag till skolan kvart över?! Det blonda håret börjar påverka min hjärna lite verkar det som.

Men jag tänkte vara lite duktig och skriva den argumenterande texten. Som för övrigt skulle vara inne för ett tag sen, men ni vet.. Klose. Tror jag tar ett lätt ämne och skriver om rökning. Är det nån rökare som läser det här nu får den gärna skriva något/några argument för i kommentarerna, för jag kommer verkligen inte på något som är bra med att röka. Jag tycker förresten inte att såna som röker är sämre än andra eller något sånt, men det är onödigt helt enkelt.

Annars då.. jo jag har blivit skitsnabb på att skriva kunskapsgymnasiet :P Av någon anledning valde jag att ta skolmailen som inloggningsmail till bloggen och jag loggar in så ofta att jag har blivit riktigt snabb nu asså.

Juste! Jag lovade att rapportera om hur det skulle bli med tävlingen i Helsingborg (den sista tävlingen att samla poäng till Scandinavium), och det blir inget. Det är långt att åka och det räcker med att man river en bom så är man borta. Dessutom går laget helgen efter. Så nej, inget Scandinavium i år, men det finns andra stora tävlingar.. Norrköping till exempel. Längtar!

Ha det allra bäst sweeties

Niffe

Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0