KAN NÅGON KOMMA TILL SKOLAN?

Åh va rolig jag var på april :] ska hämta Viktor idag nånstans så jag hinner inte åka ut till seeback.. stälje. Så vad ska jag göra från att jag slutar till klockan sex? Meeta someone kanske? Kanske kanske.. He will höra av sig när he wakes up. För övrigt mår jag bra.

Asså seriöst, jag blir galen av att sitta själv i skolan! Förutom att man ser mobbad ut så är det fett tråkigt.. så ledsen om texten blir lite osammanhängande men det beror på att jag är en tönt och ingen vill vara med mig :)

Appropå ingenting, det är 16 juniorer som får rida i Scandinavium (Göteborg Horse Show) och jag ligger på delad 12:e plats! Jag räknade på det igår. Det värsta är bara att det är en tävling kvar som man kan samla poäng i, men det är inte tänkt att jag ska hoppa den.. ska prata med Pontus och höra lite däremot så kanske vi åker dit iaf men det är veckan innan laget så jag vet inte.. återkommer om det när jag vet. Om det är nån som är intresserad liksom x)

Ska gå upp till mitt nörd.. JUSTE! Jag sa någonting om att jag var sjuk eller dum i huvudet igår i närheten av Jess och hon hade värsta chansen att säga typ "det har du varit länge" eller nåt liknande, men hon sa "Nej det är du inte". Aj, jag tror jag fick nåt i ögat.
   Kom bara att tänka på det..

Nu ska jag gå upp till nördplanet och se om jag hittar några töntar. Börjar känna mig lite (?!) schizo.

Hadee

Niffe

Kommentarer
Postat av: Sophia

Höh, är du i skolan? Det är ju alla andra också ^^

2008-04-03 @ 10:28:24
URL: http://phiias.blogg.se
Postat av: Jess

Jaa ibland e ja så snäll som jag ser ut ^^

2008-04-03 @ 10:30:55

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0