I tid men ändå försenad

Jag har missat nationella provet i engelska. Jag kom i tid, men jag har missat det.

Okej så här är det, jag kom till skolan kvart i tio och upptäcker att alla (alla som ska skriva provet) är borta. Det visar sig att de sitter och skriver provet, som började 9.10 och skulle sluta 10.30. Frågan är bara, varför har ingen sagt det?! Jag och Phia smsade med varandra imorse och kollade lite med varandra om när det skulle börja och vi kom fram till att det måste vara på lektionstid eftersom de inte hade sagt något annat!

Det är inte bara jag och Phia heller, ingen i a visste att det skulle vara då.. alla trodde att det skulle vara på lektionstid eftersom de inte hade sagt något annat. Jag ska gå ner och snacka med lärarn när provet slutar och kolla med honom om varför handledarna till b och c hade mailat ut tiden, men varför inte vår handledare visste något och framför allt - varför har inte engelskaläraren själv mailat ut det?

Hoppas bara på att jag får skriva det på ws eller nåt sånt istället...

Niffe

Kommentarer
Postat av: Jess

Hahahahahha sååå typiskt Niffe =D

2008-04-17 @ 14:35:36
URL: http://jess1ca.blogg.se

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0