Helgen v. 17

Helgen är inte slut än, men söndagar är söndagar.. och söndagar är dagar då man tar det lugnt och börja ställa in sig på skolan och det igen. Eller är det bara jag som är tråkig och inte tar vara på den lediga tiden?

Anyway, helgen har varit bra. Träffade Elin och Jenny i fredags (har saknat er!!) och vi åkte till Finntorp. Jenny kände en som va där bara så jag och Elin improviserade lite.. men det gick bra. Det  var kul. Tror inte ja har skrattat så mycket som vi gjorde där några ggr.. inne på toan o så den där reklamen, ni vet. Aa ne, underbart.

Sen kom Anton och Jocke. Oväntat aight? De kom och liksom mötte upp mig där borta och vi började åka in mot slussen. Riktigt snällt av er pojkar ;) Men sen insåg jag att jag skulle ha sovit hos Elin (som stannade med Jenny i Finntorp) och jag ville liksom inte åka hem just då som jag var.. så jag frågade (pinsam som jag kan va) om jag kunde sova hos nån av dem istället. Antons farsa skulle tydligen bli arg om jag åkte till honom så det blev hos Jocke istället. No details in this blogg. Höhö.

Ehm aa.. sen basta jag lite igår och umgicks med Frida, tog det lugnt. Tränade Clabbe också såklart, men det behöver jag knappt säga kanske.. det hör liksom till dagsordningen.

Ska vara duktig och gå ut och springa nu, men vi ses i skolan barn.

Niffe


Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0