En vanlig måndag

En vanlig måndag för första gången på några (?) veckor idag. Ska inte ut till stälje och jag och Phia tänkte gå och kolla lite på presenter till våra pappor efter idrotten (klarade förresten fem min i plankan, sju dips och ehm.. två chins?) men det blev inte så, vi var trötta båda två. Det där med att handla presenter till våra pappor hör väl kanske inte till de vanliga måndagsaktiviteterna, jag syftade mer på att jag inte skulle ut till stälje.

Hur som helst, är det någon som har förslag på vad jag kan köpa till min kära far? Ska köpa till mamma och syrran också så kom gärna med förslag om vad jag kan köpa till dem med, men det känns som om det kommer bli lite lättare till dem. Har däremot inte tänkt på något speciellt än så det är bara att förslaga på.

Det är matteprov imorgon men jag vet inte om jag ska gå. Känns lite onödigt att skriva det om jag ändå inte kommer klara det.. bättre att vara sjuk eller försova sig då så att det inte blir lite självklart att man inte kan sakerna. Eller vad tycker ni?

Ska ner och köpa lite frön nu.. jag ska odla blommor i mitt fönster :]

Niffe


Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0