En dålig dag

Dagen började inge bra. Mitt i natten började jag må dåligt (utan att gå in på detaljer) och struntade i att gå till skolan. Gick upp vid halv två ungefär och efter lite sydafrikanskt knark började jag städa (!!) huset vid två. Märk väl att det var sydafrikanske grejer jag tog.. det var väl det som fick mig att komma på en så dålig idé som att städa.

Efter ett litet tag var jag trött på att städa, men jag kan ju inte lämna halva huset ostädat så jag var tvungen att fortsätta.. nu är jag klar iaf och har gjort lite te.

Förutom allt det där så blir det ingen uteträning idag. Första tävlingen ute blir med laget om två veckor och det skulle vara skönt att få träna lite ute innan det, men den JEVLA SNÖN förstör mina förberedelser! Tror ni man kan skylla på snön om det inte går bra? Just kidding.. klart det ska gå bra. Något att se fram emot med inneträningen däremot är att jag kommer få hoppa lite mer idag (har inte fått det nu på några gånger pga att det har vart tävlingar för tätt..).

Såg ep 13 av Gossip Girl förut, alltid lika bra såklart, men sen hittade jag en bild av Vanessa och Nate pussandes inne på facebook (gruppen Gossip Girl)! Även om saker och ting har blivit som de blivit mellan Nate och Blair så trodde jag aldrig att Nate och.. Vanessa skulle få ihop det. Hm.. längtar till nästa avsnitt kommer.

Hittade inte laddaren till kameran förresten Phia, men du får låna min bättre istället.. Maggan sa nog det, men jag kommer imorgon och jag tar med mig den då.

Niffe

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vafaaan, du får inte avslöja något som händer i Gossip Girl!

2008-04-10 @ 10:16:11
URL: http://phiias.blogg.se
Postat av: Niffe

Men ja gör ju inte de.. de kanske inte kommer va me ens, ja såg bara en bild =)

2008-04-10 @ 19:41:14
URL: http://niiffes.blogg.se

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0