En dag hos frisören

Till att börja med, Phia jag vaknade aldrig av väckarklockan och inte heller av smset. Som tur var (det är nog enda gången jag säger det här) så ringde Emeli på hemtelefonen så därför kommer jag inte försent till frisörn nu.

Frisörn ja. Jag ska vara där om tio minuter, och sen tillbringa ungefär tre timmar med att sitta i en stol och låta mitt hår bli omhändertaget. Eller nåt :P Vill inte avslöja, för de som inte redan vet, vad det är jag ska göra än men antingen kommer det upp en bild här eller så får ni se när vi träffas nästa gång :] Bild verkar bäst eftersom jag kanske inte ser en del på några dagar... inte för att det är någon brådska men det ska bli himla skönt att göra det. Tihi blir ni nyfikna nu?

Måste iaf gå nu men vi ses folks!

Niffe

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha, det var väl det jag trodde xD aja ha det så bra hos frisören

2008-04-04 @ 10:44:12
URL: http://phiias.blogg.se

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0