Detta veckoend

Det har inte hänt så mycket den här helgen, tävlingade lördag och söndag så jag hann inte med så mycket annat...

Jag tycker att det är skönt att helgen är slut faktiskt, lagtävlingar är fan det värsta som finns att tävla. Det är inte bara ens egen insats som räknas utan allas, och vid inviduella tävlingar kan man ha ner en bom men vara nöjd med rundan.. det kan man inte vid laghoppningar. Eller jo visst kan man, men river man har man liksom satt press på de andra ryttarna och kräver på något sätt att de ska göra bra ifrån sig trots att man inte själv gjort det.

Ne nu får jag sluta med poesin, resultaten är ju de som räknas. Det är ingen som kommer ihåg tvåan för att den gjorde bra ifrån sig, man kommer ihåg ettan för att den vann. Gash nu är jag där igen.. back to the results! Vi blev femma i lördags och fyra idag och precis som första omgången hade vi fan nästan ren otur. Jag såg andra ritter som såg lite halvt farliga ut men som var felfria, och så går vi och gör riktigt fina ritter men ändå ska ha ett ner vardera eller så. Dåligt i år helt enkelt... Men vi åkte iaf inte ur serien.

Och nej, jag har inte gjort så mycket annat den här helgen. Hyrde två filmer med Frida igår, Snygg, sexig och singel och Jakten på lycka. Såg första men somnade under andra, men den verkade bra... och den första var väl helt okej.

Hade himla gärna åkt till Maggan och umgåtts lite men vafan, är det tävling så är det... dumt att riskera för hela laget kanske.

Vad har ni haft för er denna bra väder-helg?

Niffe

Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0