"Det är lite så vi pippar här på kuknästornet"

Nu sitter jag här igen, varje söndag är likadan. Jag är trött som fan, men kan inte sova. Har förresten tjänat lite money idag och får dem imorgon, najs. Men tillbaka till ämnet.. nån som har tips? Det är idrott imorn och allt, då måste jag ju vara utvilad så jag kan prestera på top! .. höh vem försöker jag lura. Som om jag ändå skulle ta idrotten seriöst =P

Ska kanske försöka mig på en sängfösare i form av Robert Gustavsson? Men man blir väl kanske inte tröttare av att skratta.. Skitsamma, det där klippet är så jevla bra så jag måste kolla på det nu när jag ändå tänker på det (även om man ibland kan tro det  så är det inte lika bra i tanken som IRL). Oj det där blev lite perverst.. men jag tror ni förstår vad jag menar (undantag från Maggan).

Ni som inte har sett Kuknästornet klickar här; http://youtube.com/watch?v=noGa5qiw-QQ

Och ni andra.. ja ni kan väl se det igen :]

Niffe


Kommentarer

Nu har du klickat riktigt rätt, fyll i raderna här bara så blir det perfekt!

Här står ditt fina namn:
Jag kommer ihåg dig

Mailadressen (som inte publiceras):

Den där saken du skriver i:

Nu är ordet ditt!

Trackback
RSS 2.0